Foodini – pyszne smoothie tylko w Żabce

Foodini - pyszne smoothie tylko w Żabce

Proste, krótkie składy i nieprzetworzone składniki, tego coraz częściej szukają konsumenci świadomi wpływu diety na funkcjonowanie organizmu. I tym właśnie charakteryzują się owocowo-warzywne smoothie marki Foodini, dostępne w sieci sklepów Żabka. Wytwarzane przy użyciu specjalnej technologii HPP, bez sztucznych barwników i konserwantów, zachowują w pełni walory odżywcze i smakowe owoców i warzyw.

Foodini to naturalna, zdrowa i pożywna płynna przekąska powstała z warzyw i owoców, po którą można sięgnąć o każdej porze dnia, po drodze do domu, pracy, na spacerze. Pojemność 250ml zapewnia zaspokojenie głodu między głównymi posiłkami w dobry dla organizmu sposób. To dawka witamin, na której przygotowanie nie potrzeba poświęcać czasu. Jest to szczególnie istotne obserwując zmiany stylu życia Polaków i wzrost jego tempa. Konsumenci żyjący w biegu często dokonują szybkich, impulsywnych wyborów, dlatego smoothie „na raz” dostępne w pobliskim sklepie jest idealnym rozwiązaniem dla aktywnych i zapracowanych.

Odpowiadając na oczekiwania współczesnych konsumentów i mając na uwadze światowe trendy, chcieliśmy zaoferować naszym klientom produkt wyjątkowy: smaczny, wysokiej jakości, bez sztucznych dodatków, w przystępnej cenie. Taki, dzięki któremu nie trzeba tracić czasu na przygotowanie w domu miksu owoców, a który dzięki specjalnemu procesowi produkcji, pozwoli na zachowanie smaku i walorów odżywczych przez dłuższy okres czasu. Takie jest właśnie Foodini – podkreśla Wojciech Wetula, Lead NPD Manager w firmie Żabka Polska, pomysłodawca produktu.

Według badań przekąskę po śniadaniu spożywa poza domem aż 73% Polaków, a dzieje się to po śniadaniu, zazwyczaj w godzinach 9.00-12.00. Badania pokazują również, że smak jest jednym z istotnych czynników decydujących o zakupie przekąski.[1] Wybierając smoothie Foodini, konsumenci mogą spróbować jednego spośród aż dziesięciu różnych miksów owoców i warzyw w cenie 4,99zł, z aplikacją żappka 3,99zł. Jesienią na sklepowe półki trafią nowe odsłony smakowe płynnej przekąski.

Smoothie powstało przy zastosowaniu innowacyjnej technologii wysokiego ciśnienia. HPP pozwala na dłużej zachować naturalne właściwości zastosowanych składników, bez negatywnych skutków jakie na przykład niesie pasteryzacja, która wpływa na smak i wygląd produktu, dodatkowo eliminując wiele wartościowych dla zdrowia witamin i antyoksydantów.

[1] Ankieta przeprowadzona  na panelu internetowym na zlecenie firmy Żabka Polska przez Kantar TNS w marcu 2017 na próbie 600 dorosłych Polaków.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *